24 september 2008

vilken helt underbar dag det är. megafint väder med strålande solsken, men är nog lite kyligt ändå dock. och pratar med pp på msn, hon fixar min blogg. och den ska äntligen bli färdig att föras över till min ikväll. som jag längtar. och nu ska jag iväg, jag och paul ska sticka till simhallen och simma 1000 meter. ska bli riktigt skönt, och ligga i bubbelpoolen och mysa efteråt när man känner sig duktig. tänk att han tog ledigt från jobb och slutade tidigt bara för att vi skulle kunna simma, för dem stänger fem, hade aldrig hunnit annars. han är för underbar.

oooh, ska prata med pp igen när jag kommer hem därifrån. allt kommer vara perfekt idag, jag bara vet det!

pusspuss <3


Anonym

haha söt du är! jag ska fixa till mig nu! men skicka när du inne på msn igen! :d Pussss

2008-09-24 @ 15:21:49
Bloggadress: http://lundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0