det blir aldrig som man tänkt sig


ja så är det faktiskt. det blir nästan aldrig som man från början tänkt sig. igår är inget undantag. jag och lina var på väla och familia och city gross och maxi och willys igår. handlade massa mat och skit. sen grillade vi när vi hade gjort vid oss och oskar och jonatan kom och åt osv. sen kom lillen, skrevan och kenny och vi satt och drack. sen rann allting ut i sanden och kvällen slutade med att jag och paul hade allvarsnack i datarummet. det kändes bra. men jag vet inte alls vart det leder. mår så dåligt.
idag blir det i alla fall att göra tacogratäng med lina och lillen. vet inte om paul också vill ha, men äta måste han ju så jag hoppas det. det kan bli skoj. jag skulle till att träna också ikväll hade jag tänkt men jag hittar inte mitt träningskort. får minsann ringa dem sen när den öppnar klockan två och få mina siffror så får jag ha ett nytt sen. inte bra att slarva bort det.
gud så fint väder det är idag. ska försöka (inte för att jag tror jag lyckas) få med paul ut och gå en sväng. hade varit trevligt. fast vi har det superknaggligt och att det kanske är HELT SLUT just nu så kanske jag kan lyckas ändå. jag ska försöka i alla fall. kanske han mjuknar om jag erbjuder en cabbad runda. :) vi älskar ju varandra, och det är huvudsaken. för mig är det det just nu.
nej nu blir det frukost.


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0