känslan i magen när han kysste mig



som alla mina vänner säkert vet så har jag och paul haft det lite knaggligt på senare tid. vi har nu bestämt oss för att lösa våra problem och försöka vara tillsammans. vi älskar varandra och vill inget hellre än att vara med varandra, och det enda vi vill är att allt ska vara bra mellan oss.
i lördags innan vi skulle gå och lägga oss kysste han mig för första gången på nästan två veckor och det kändes oerhört bra. det kändes som om jag föll för honom på nytt. det kändes sånt pirr i magen som jag inte känt sen precis i början. det kändes helt underbart.
 jag älskar honom så oerhört mycket. ♥

den här låten passar så grymt bra in på det här. lyssna och njut.


Sandra Gee

Åh va kul att läsa! :)

Hoppas att det varar nu och att allt kommer gå jättebra!



Kram

Sandra Gee

2009-04-28 @ 11:49:45
Bloggadress: http://sandragee.blogspot.com

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0