mitt liv är förstört


det känns som om någon vill mig illa
det känns tomt
det känns hemskt
när jag trodde allt var på väg uppåt släpptes bomben
allt jag lever för bara puts väck
den enda sanna kärleken jag känt
man kan lika bra slita ut mitt hjärta och slänga det i en container
jag bara stirrar ner på mitt hemska liv
varför ska jag vara här när inget jag älskar finns kvar
vill bara att allt ska bli svart
vill inte längre finnas
ska man packa ihop sitt liv som om man vill det
ska man sätta upp en fasad och låtsas som ingenting
ska jag säga till alla andra att jag mår bra
kan jag visa mig ute med mina svullna tårförstörda ögon
jag vill ju känna dig nära
jag älskar ju dig

det gör så ont
smärtan kan jag snart inte stå ut längre
jag vill bara bort, långt bort


Maln

2009-04-11 @ 13:17:02

Malin Starvall

Vad har hänt ? :O

2009-04-11 @ 13:17:34

Sofie

Oj, vad har hänt gumman? =/ <3

2009-04-11 @ 19:05:08
Bloggadress: http://svarta.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0