oturen förföljer mig

allt som hänt min bil under dessa få månader jag har haft den har varit en sån oerhört otur.
idag har paul och hans kompis lagat den och satt på nytt avgassystem och så, och som om allt som hänt inte var nog, så hittade dem ännu ett fel på den. växellådan läcker olja.
jag blir så trött.
det är nog fan inte meningen alls att jag ska ha den bilen.
skjut mig!

nu är jag snart klar här i receptionen och ska bege mig upp till kontoret för att äta lite. är faktiskt megahungrig. har middag över sen igår, så det ska bli riktigt gott faktiskt.
till lunch idag åt jag en bakad potatis från graffitti, och mumsigt var det. fick ju vänta på mitt tåg på knutpunkten i 40 minuter och kände mig lite hungrig så tänkte att jag kunde käka lite lunch där, och tur är väl det för annars hade jag typ dött av hunger nu känner jag. är faktiskt inte långt ifrån nu ändå kan jag säga. hehe.

nu ska jag stänga ner och så!
sen bär det av, en lååång jobbenatt framför mig. önskar att jag var ledig.

hejsvejs!



Emilia

Lider med dig Darling.. Men glöm inte.. "Efter regn, kmmer solsken" =)

2009-08-07 @ 21:09:22

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0