avgörande för framtiden

ärligt talat så har jag inte så mycket att säga just nu. och där ljög jag faktiskt.
i bilen på vägen hem kom jag på att jag har så himla mycket inom mig som bara måste ut. men jag kan inte riktigt sätta ord på det. jag är helt enkelt inte redo att släppa ut det. men jag smidde en hel del planer faktiskt och funderat ut hur jag ska lösa en del saker. och jag kom faktiskt fram till att imorgon är en enormt viktig dag för mig och min framtid.

det är mina beslut under morgondagen som avgör hur hela framtiden ser ut. det är i alla fall så det känns just nu. känner i hela magen att allt kommer att bli bra. att jag kommer att klara av det här och börja må bra igen. jag känner verkligen det. hoppas bara att alla människor i min omgivning kan hjälpa mig och stötta mig, men jag vet att jag har helt underbara människor i min närhet som bryr sig om mig för att jag är den jag är och inte för något annat. och det känns otroligt skönt att veta.

det är imorgon det gäller. imorgon är IMORGON med stora bokstäver.

ni får veta senare vad jag menar. självklart kommer jag att berätta det. är bara inte redo. inte nu. inte ikväll.


Emilia

Jag finns här för dig.. & jag kommer stötta dig hela vägen =)

2009-12-12 @ 10:36:28

Jennie

Nu blir jag ju nyfiken på vad det kan vara som du grubblar på inför framtiden!?!



I helgen blir det kalas, renovering och att ta det lugnt inför arbetsveckan som kommer :)



kram

2009-12-12 @ 11:12:35
Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Anna

Jag har tagit en liten bit genomskinlig tejp på baksidan på varje kola för att fästa papperet. Det är ju ändå inget som syns när det är genomskinlig. ;)



Absolut gräddkola receptet kommer ut om ett tag, knäcken för min del är redan kokad. Det blev kanon god som vanligt, jag älskar julgodis! haha

Jag provade dessutom en ny grej igår jag gjorde hallontryffel, supergod det receptet kommer även ut det med.



Jag kikade efter sådana färdigklippta men hittade inga här i stan då dom var slutsålda överallt, tydligen ville alla göra kola! haha



Helgen blir lugn och skön, ikväll blir det mys med en vän och lite glögg och jul godis och imorgon en slöar söndag. Sånt behöver man ibland!



Du hade jobbhelg denna helgen va? Kör lugnt i bilen så du kommer hem säkert! :)

Kram

2009-12-12 @ 12:03:34
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0