dagens garv

det var så sjukt roligt sagt. haha. som vi skrattade och som jag har skrattat åt det resten av natten sen. har varit tvungen att berätta det för flera personer dessutom som också tyckt det var roligt. inte alla lika roligt, men dem flesta!  

 

det var alltså så att jag satt och pratade med min kära vän malin som jobbar på securitas. pratade bara allmänt så. och så gjorde jag ett litet misstag, tryckte inte ner kopplingen riktigt hela vägen (av misstag då förstås) så det lät som fan och det räknades kuggar som bara den i växellådan. konversationen blev såhär:

 

Sandra: hörde du hur det lät från min växellåda?

Malin: nääää, jag kopplade inte riktigt.........

 

vi satt först helt tysta många sekunder innan vi började skratta båda två. haha. verkligen nattens bästa. tack malin för att du förgyllde min natt!

den som inte tyckte att det var roligt har fan ingen humor alls. punkt slut!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0