mys med kjell

ja nu är det inte alls långt kvar tills kjell ska flytta ifrån oss, närmare bestämt så ska han flytta på lördag till sitt nya hem. kommer bli väldigt tomt efter honom och jag tror gosan kommer sakna sin kompis väldigt mycket. i värsta fall får vi skaffa en kompis till henne, men jag vill ju ha bebisar sen när vi kommer hem från sälen så det blir nog att vi behåller en då i så fall. nej nu ska jag inte säga för mycket, vi får se hur det blir! hehe.

men här kommer lite bilder på honom som vi tog när vi mös i soffan igår. (jag, paul och kjell)



och gosan är definitivt inte bortglömd bara för jag skriver en del om kjell just nu. hon är fortfarande vår lilla bebis som vi aldrig vill ska försvinna från oss. vår söta lilla kise. här är en bild på henne!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0