superbra boktips

just nu håller jag på och läser en riktigt bra kriminalroman. har faktiskt inte läst såna böcker innan så detta var mest en test från min sida och det fungerade ju för jag är fast.

den utspelar sig i sverige, stockholm. vill inte berätta alltför mycket här men den är ganska lättläst och man hänger med bra, ibland kan kriminalromaner vara lite komplicerade och det kan vara svårt att hänga med och dem använder konstiga termer och skriver på ett allmänt komplicerat sätt, men inte alls i denna.
jag är av den åsikten att om författaren lyckas fånga mig så pass att jag har med mig boken överallt och att jag känner att jag riktigt kan se karaktärerna framför mig och höra dem prata i huvudet och verkligen försöka sätta mig in i deras situationer, då är det en riktigt bra bok. för om man som läsare engagerar sig mycket i en speciell bok, då är boken läsvärd!

så mitt tips är att läsa den. den finns här för 39 kronor!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0