städning fast det är fint väder :(



idag måste jag göra iordning massa här hemma och åka och handla lite mat osv. lite tråkigt när det är så soligt och fint väder ute. menmen. det är sånt man får ta. vi ska ju ha fina gäster ikväll. emilia och martin kommer hit och grillar och har det trevligt. längtar som fan, ska bli sjukt skoj.
egentligen hade jag velat sticka till stranden med emilia och elis nu på dagen, men det hinner jag fan inte. ska försöka, men det ser mörkt ut. var ju tvungen att blogga lite.
senare idag när jag har gjort vid mig ska ni faktiskt få en dagens outfit, får ju passa på att slänga upp det när jag är ledig och faktiskt har vanliga kläder på mig och inte uniformen. haha. för den kan jag inte lägga upp i tid och otid ju, kan faktiskt aldrig göra det, känns inte direkt lämpligt. hehe, men nog om det nu.

nu kallar alla dammråttor i lägenheten att dom vill bort så jag får väl sätta igång.

tjingtjing!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0