20 mars 2009

vilken bra dag jag har haft idag. gick upp kvart över ett och åt lite frukost, klädde på mig och packade mina väskor som jag behöver ha med mig till svalöv i helgen. det var ju dator och hela kittet. kan ju inte vara borta i flera dagar utan att ha den med mig. hehe. kelade lite med kisarna och pratade med pappsen.
sen körde jag till väla för att inhandla ett par nya byxor, vilket slutade med två par och två st tunikor. likadana som den svarta jag köpte i göteborg. superfint. ska slänga upp bilder imorgon hade jag tänkt. superbilligt. det var på rea. annars hade det inte fått följa med mig hem, det är en sak som är säker.

jag åt lite lunch på blå tuppen och sen körde jag vidare ner till lund och nu sitter jag här i receptionen för mig själv. irena har nyss lämnat mig. hon slutar ju åtta den lyckosten. är faktiskt lite hungrig nu så får handla något att äta sen när jag kommer härifrån.

men nu hade jag tänkt läsa lite bloggar på bloglovin. vad ska man annars göra här sittandes helt stilla och dödstråkigt?


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0