shopping i göteborg

nu har vi varit en sväng på stan. tog spårvagnen in från mölndal centrum. väl framme på avenyn gick vi skilda vägar. dem andra ville till haga och titta på lite gamla hus och så. jag och paul gick in till de stora shoppingcentren, nordstan och NK bland annat. supermysigt men hur mycket folk som helst. det hör liksom inte till vanligheterna att jag och paul går i affärer sådär bara för att kolla liksom. men jag hittade några läckerheter som fick följa med mig hem. (kunde dock inte fota just dem leggingsen som jag köpte för dem hade jag på mig. haha. men dessa nedan är hämtade från gina tricots hemsida så det är ju dem. :)
nu är det vila på hotellet innan vi ska göra vid oss för kvällens restaurangbesök. vi ska äta på restaurang frågetecknet.


- stentvättade leggings från gina tricot -

- lila swettis från gina tricot -

- svart tunika från gina tricot -

- singstar anthems från gamestop -


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0