dagens outfit !

nu har jag kommit hem från maxi, handlade lite mat och även ett pepparkakshus och dekoration till de. men jag glömde ägg som jag måste ha till det vita som man bygger ihop huset med. (kommer inte på vad det kallas för, hehe) men det kan vi handla imorgon eller nåt. blir nog inte att bygga huset idag ändå. kanske efter helgen. vi får se.

men såhär ser jag ut idag i alla fall:


lila t-shirt New Yorker vit stickad långcardigan Gina Tricot
svarta strumpbyxor Ullared svarta overknee-stövlar i mockatyp Ellos

nu ska jag ställa mig och laga tacos så den är klar när älsk kommer hem, för sen ska vi snabba oss till helsingborg och gå på bio och se new moon! :)



Henke

Jisses, stunning! Sjukt fin!

2010-02-01 @ 15:07:06

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0