sjukskriven

när jag vaknade i förmiddags kändes det som om allt var på bättringsvägen. jag förflyttade mig från sängen till soffan och kollade på en film och somnade.
när jag sen vaknade igen så hade jag hög feber och ont i hela kroppen. fick åka till akuten när paul kom hem och där blev jag sjukskriven resten av veckan och tillsagd att bara vila. jaha. så var det med den bättringsvägen. suck. har mått skitdåligt idag, därför har jag inte bloggat. har bara legat och sovit hela tiden. och nu ska jag flytta mig från soffan till sängen för att sova.

tänker alltså inte svara på alla kommentarer idag, brukar göra det nästan direkt när jag ser dem. men jag orkar verkligen inte ikväll. det får jag göra imorgon istället.

hoppas ni mår mycket bättre.

kramar



tess

ja fy fan vilket patetiskt program :P haha!



men åh, hoppas att du blir bättre snart.. det är verkligen inte kul att vara sjuk, och absolut inte så sjuk som du är.. :/ Krya på dej!

2009-11-03 @ 23:08:24
Bloggadress: http://latess.blogg.se/

Anna

Usch det där lät inge vidare, har du fortfarande inte fått någon medicin eller något sådant?

Hoppas att du får sova gott inatt iaf.



Själv sitter jag op jobbet och försöker fördriva tiden, så jag inte somnar! :)

2009-11-04 @ 02:28:35
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0