fan va coolt

tycker det är riktigt häftigt att man kan mobilblogga och sen tas det reda på var man är och så kommer det upp på bloggen exakt var man befann sig när man mobilbloggade. sjukt najs !

inte så najs om man inte vill att folk ska veta var man är dock. men jag har inga hemligheter. hehe. mobilblogga är sjukt najs! kommer antagligen använda mig av det sjukt mycket nu när jag äntligen kommit på hur det funkar. haha. har fått gå in på internet på mobilen innan för att kunna blogga från mobilen, nu finns det ju ett bättre sätt där man bara slänger iväg ett mms. kanonbra!

nu ska jag snart köra hem. weeeeeih!


tess

det är riktigt häftigt det där med mobilbloggning :)

2009-10-23 @ 22:09:43
Bloggadress: http://latess.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0