godaste chokladen

oooh, det här är verkligen den godaste chokladen just nu!
dock finns den inte på så många ställen. men i fredags hittade jag den i den nya godisaffären i helsingborg.
det blir liksom så otroligt rätt med både vit och vanlig mjölkchoklad. otroligt fin blandning!


vilken sorts choklad är eran favorit?



Anna

Det var just det, jag vet inte heller hur det känns då vi inte har någon vatten säng. Jag jämförde hans studsande med att sova i en. :)



Jag har kikat på bilderna, ni verkar ha en jättefin lägenhet. Jag gillar er tapet i köket, den randiga.



Absolut, jag ska leta fram en bild om inte annat får jag smygfota honom nästa gång vi träffas. Haha för det lär ju inte se lite lustigt ut eller så. ;)



Ha en bra dag du med! :)



2009-10-12 @ 14:28:50
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

jennie

Säg bara ifrån om du vill bli klippt:P

2009-10-13 @ 11:19:46
Bloggadress: http://geekinfashion.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0