enorm ryggsmärta

usch ja, gud så ont det gör. det bara högg till i ryggen inatt när jag jobbade, eller ja, rättare sagt igårkväll var det. men det rättade till sig igen under natten efter att jag tagit lite panodil och så.

men sen idag när jag var i stallet så högg det till igen, och fy fan vad jag skrek. aj vad ont det gjorde. men jag kämpade mig igenom eftermiddagen och red i 40 minuter, och hifhof skötte sig riktigt riktigt bra. lite missöde dock, men det kan ju inte gå 110% alltid. idag var det bara 99%! :) men är supernöjd ändå. och det bästa är att ägaren också är nöjd, kan ju inte bli bättre!

fick även ett jätteroligt samtal i morse, på måndag klockan sex på kvällen ska jag träna för en tränare med hifhof. ser så enormt mycket fram emot det. ska bli riktigt skoj att kanske lära sig något nytt och få tips på hur man ska kunna bli bättre. tränaren känner ju hifhof också och vet hur han är. kan det inte bara bli måndag nununu?!?!?



nu har jag precis ätit tillsammans med paul och tobbe. grattis tobbe till mc-kortet!!!


grabbarna har stuckit iväg och ska köra någonstans, det kan dom gott roa sig med. jag har diskat undan i köket, typ gråtit mig igenom disken. det gör så satans ont i ryggen. men det måste ju göras. suck. var inne om på apoteket innan på vägen från stallen och köpte salva som paul får hjälpa mig att smörja in ryggen med sen när han kommer hem.

 

nu tänkte jag faktiskt hoppa in i duschen, ska bli sjuuukt skönt. sen ska jag ha ego-stund och se andra avenyn. ska verkligen bara ta det lugnt och krypa ner under en filt i soffan och bara njuta av att jag är ledig!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0