boktips: Odjuret av Roslund & Hellström

jag har nu börjat läsa ännu en bok som är skriven av mina favorit-författare:
Roslund & Hellström. även denna håller hög klass. i början av den blev jag dock lite illamående, men det är absolut inget negativt. nejdå, det är dem grymt duktiga författarna som beskriver en hemsk sak på ett så ingående sätt att det känns som att man är där, att man ser det framför sig, att man själv varit med om det.
dem gör det verkligen bra. jag hade aldrig kunnat förklara något så hemskt på ett sånt ingående sätt.

jag tycker verkligen att ni ska prova läsa en bok av dem om ni gillar polisromaner / deckare / kriminalare osv.



nu ska jag läsa lite, sen nanna.

godnatt och sov gott!



Jennie

Har inte riktigt haft tid till att kolla men känns som att "menyhoppet" blivit fel pga ändrad bredd på sidan? Det vet jag hände mig en gång.. kram

2010-02-05 @ 09:29:09
Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0