filmtips: FARSAN

igår var jag och paul som sagt på bio tillsammans med tobbe och malin. sjukt trevligt.

och filmen vi såg var farsan. en film av josef fares. både jag och paul älskar verkligen den här sortens film. kanske var inte handlingen den bästa, fin handling och så men det var absolut inte det som gjorde filmen så himla bra, utan det var istället alla poänger i olika scener. en sjukt bra skådespelare som gjorde själva farsan - jan fares. han är verkligen enastående!

det sägs att han verkligen bara är sig själv, men jag vet inte om någon människa kan vara så himla ball som han är utan att spela det minsta. tror ni det?

i alla fall, det jag vill komma fram till är att filmen är riktigt bra och att jag verkligen tycker att ni ska se den. om inte på bio så i alla fall sen när den kommer ut på hyrfilm. eller på något annat sätt, vad vet jag, bara ni ser den!



Sophie

Skit gott var det :p

Bröderna!!

2010-02-15 @ 08:30:01
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0