min dröm just nu

ooooh, jag har hittat något som jag verkligen drömmer om just nu. har faktiskt letat hur länge som helst efter just det här, men har aldrig hittat. och nu äntligen. kan man låta bli att klicka hem det då?
kanske kan prata med paul så det blir lite alla hjärtans dag-present?!? ska visa honom det direkt när vi vaknar nu om några timmar.

 

kolla själva. är det inte ljuvligt?


jag tänker inte tala om vart man kan hitta det, för då kommer bara massa andra

folk beställa det och då kommer det inte finnas något kvar till mig. :(

men sen så fort jag har klickat hem det så ska jag berätta, jag lovar.

om någon vill veta, vill säga.



Sophie

okej, men finns det inget i ängelholm, det är där ni bor va?

Okej, kör du bara nutrilett eller du äter lite mellanåt?



Haha... jag hade också velat ha den mjukisdressen, skit söt!

2010-02-06 @ 11:36:44
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0