dagens sötis ♥

Patrik ? (någon som vet vad han heter i efternamn?)

nu när det har varit värsta paradise hotel-hysterin över landet så passar det ju bäst att ta en deltagare därifrån som dagens babe.

enligt mig ser faktiskt patrik bäst ut av alla deltagarna. i början var det inget särskilt med honom men han växte i mina ögon och i dem sista programmen var han riktigt het. tycker han släppte loss och blev liksom mer avslappnad och snygg efterhand som han kom in i gruppen där. han är helt klart min favorit, och det var ju han som vann! :)

 

han förtjänar en plats som dagens babe!

OBS, bilden är lånad från Jackie Ferms blogg.


hittade dock inte hans efternamn någonstans eller någon bra bild.

tipsa mig gärna om detta!



marie

får man ge förslag på dagens babe? ;) Isf vet jag en som passar perfekt.. Eller vänta lite nu.. han är fan bättre än att hamna i en kategori, men själva "hyllningen" är ju fin i sig.. Micke såklart! :D



Säg till kan jag skicka en bild på honom ;)

2010-02-05 @ 14:07:57
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0