lördagen var vi igång hela dagen

i lördags gick det verkligen i ett.

det började med att vi gick upp och åt frukost, bullar direkt från ugnen - mysigt och gott! sen kom min moster och hennes man och lämnade nyckel till deras hus. vi var nämligen och lånade deras garage i åsljunga sen för att paul skulle byta olja och oljefilter på min bil. jag mös med molly och var ute och lekte med henne. :)

därefter körde vi hem till pauls fosterföräldrar och hälsade på och åt lunch och pratade och hade allmänt trevligt. och efter det bar det av ner till åsljungasjön för ett dopp, jag tyckte dock det var för kallt men paul badade. han hoppade från hopptornet och njöt av det fina sommarvädret.

när vi sen kom hem så följde paul med mig till stallet och tittade när jag red. såå himla härligt att han intresserar sig för mina intressen också, det visar verkligen att han bryr sig! :)

sen hade jag en himla härlig ego-kväll när paul var hos en kompis. jag såg på andra avenyn, städade och diskade. ärligt så var allt riktigt skoj när man gjorde det själv. man slapp tjata på någon att den skulle hjälpa till osv. jag gillade det faktiskt. men saknade honom efter ett tag förstås, sen blev han superglad när han kom hem och vi mös och tittade på en film. jag somnade dock efter halva.

sen på natten körde han till helsingborg och hämtade en kompis, och jag sov vidare. han kom hem sen skittidigt på morgonen och väckte mig och ledde mig in till sängen. såå himla omtänksamt. sen somnade vi tillsammans. gud va mysigt det var.

 




Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0