midsommarfesten! (bilder)

hmm, hur är det nu man säger? bättre sent än aldrig...

jag har ju lovat att lägga upp lite bilder och så från midsommar, och det tänkte jag göra nu! det var en lyckad kväll och vad jag kunde se och höra så hade alla väldigt roligt och trevligt. jag är nöjd i alla fall!

fördrinkar och tilltugg


dukningen (riktigt snyggt blev det med vita rosor)


bordsplaceringen var att man fick ett rosa kort med en kvinnlig kändis på när man kom,
sen skulle man leta upp den platsen där denne kändis partners namn stod.
fiffigt va???

dem underbart fina faten med kött och exotiska frukter

vi hade även gjort en fin grönsallad, potatissallad och kall sås.
minibaguetter också, men dem var i ugnen när bilden togs!

två otroligt söta midsommartjejer, som båda heter therése

paul, min älskling ♥, och min fina vän therése

folket till bords

söta isabelle tog plats i mickes knä när stolarna var slut i den änden ;)

anna och jossan

paul försöker förklara leken med kolasnörena

malin och micke :)

alla är glada när det är midsommar ;)

therése hade typ den största och finaste midsommarkransen jag sett

folk till bords

ännu mera bordsbilder

då var det dags att leka, och paul agerar lekledare

fråga inte vad det var för lek han hade kommit på! ;)

folk dricker, snackar och leker och har det allmänt trevligt

malins säck gick visst sönder

att knyta ihop samtliga lagmedlemmars fötter med rep kräver organisation

therése och therese, kan vi ha det såhär?

laget som faktiskt vann hela tävlingen med alla grenar till slut

det ser verkligen inte ut att ha varit helt lätt

här har vi då det laget jag var med i som försöker organisera det hela, jag stod
över och hade ansvar för fotograferingen :)

ready to go!

kvällen avslutades sen med kubbturnering. här försöker malin slå ner en pinne
från andra laget, lite mörkt ute men allt går när man har trevligt!


när vi lekte filmades det även litegrann och det ser så otroligt roligt ut allting så jag bara måste dela med mig av några klipp.



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0