wonderful day!

kan knappt vänta tills min söta paul kommer hem från jobbet. då ska vi nämligen ta kylväska, badkläder och handdukar och köra ner till stranden och grilla korv och bara ha det mysigt. gud vad jag längtar. :)

efter stallet var jag på maxi och handlade lite så jag har allt hemma för middagar resten av veckan. jobbar ju bara onsdag denna veckan. sjukt skönt.

ridningen gick super idag, blir en tur imorgon också. tycker det är riktigt skoj, det gör hästen också. vi trivs faktiskt bra tillsammans. han ser till och med glad ut när jag kommer, fast han vet att han kommer vara tvungen att anstränga sig i det varma sommarvädret. hehe.
men han får ju en välbehövlig dusch efter ridturen och det tycker han om!

nu ska jag prova ut vilken bikini det blir idag, sen se ett avsnitt av andra avenyn innan jag börjar packa picknickväskan.

 

ciao!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0