mina nya älsklingar

länge länge har jag letat efter ett par riktigt snygga höga klackar.

man ser hur många snygga som helst i affärerna när man går runt och kikar, och så provar man och så känns det inte alls rätt när man får dem på fötterna.
men idag var det annorlunda.

jag och paul spatserade inne på familia när jag plötsligt fick syn på dem. jag tänkte, att det blir väl samma sak som vanligt. tokkär blev jag och jag bestämde mig för att testa dem. och när jag fick dem på fötterna satt dem som gjutna och det såg sjukt snyggt ut när jag ställde mig framför spegeln. jag älskade dem från första stund.

hur underbart var det inte sen att paul slängde fram den feta plånboken framme vid kassan och faktiskt BETALADE dem???

han är bara såå underbar, min paul ♥



vad tycks ?



emilia

Dom e skitsnygga =) Hoppas du nu får tillfälle att ha dom på dig osså & inte bara spatsera med dom hemma hihihiii.. Coola e dom iallafall.. Puss

2010-03-08 @ 17:12:52
Bloggadress: http://nomorehope.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0