ett samtal som kan förändra allt

jag hade precis vaknat och då ringer telefonen och jag tänker "vem fan ringer mig nu?".

men det var banken. vår låneansökan har gått igenom + att vi får låna pengar till renovering av lägenheten vi har tittat på. det känns skumt. den ena banken ringde förra veckan och sa att det var typ omöjligt, så vi släppte hela grejen, men så idag ringer en annan bank och säger att "det är klart ni får lån".

det bubblar i hela kroppen just nu. vad ska vi göra? ska vi verkligen? känns det här rätt? jo det gör det. men är tajmingen bra? thailand eller lägenhet? behöver vi välja? kan vi ta båda?

ja det är så otroligt många frågor jag ställer mig själv just nu, skulle egentligen behöva vara hemma idag och diskutera igenom detta ordentligt med paul, och räkna och verkligen väga för- och nackdelar. men tyvärr måste jag jobba. vi har helgen på oss att fundera annars ju. men det känns som att vi vill ta ett beslut så snart som möjligt så man kan börja rätta sig efter det och planera framtiden.

ärligt talat vet jag ingenting just nu.

allting bara snurrar.


Jennie

Jag hade satsat på lägenheten. Thailand ligger kvar i många år framöver, men det är inte säkert att ni får samma chans igen på lägenheten. Var ligger denna lägenheten då? kram

2010-09-09 @ 14:22:37
Bloggadress: http://jennieskrypin.blogg.se/

Becca

Ohh vad spännande det låter! Thialand finns alltid kvar men det kanske inte lägenheten som ni kollar på. Slå till på lägenheten!

2010-09-10 @ 04:32:35
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0