Del 11 - Mina syskon

Mina ska man nog inte kalla det, jag har en bror bara, fast det är inte så bara för han är helt underbar. 
 
Min fina lillebror heter Simon och är tre år yngre än jag, alltså 21 år nu. Han arbetar som målare precis som min pappa, like father like son...
 
Vi har inte alltid dragit jämt, men det ändrar absolut inte att han betyder oerhört mycket för mig. Min högsta önskan är att vi ska kunna umgås och ha roligt tillsammans i framtiden. Men det tror jag, allt har sin tid.
 
Simon, jag älskar dig! ♥
 
 


Del 1 - Presentera mig själv.
Del 2 - Min första Kärlek.
Del 3 - Mina föräldrar.
Del 4 - Det här åt jag idag.
Del 5 - Vad är kärlek.
Del 6 - Min dag.
Del 7 - Min bästa vän.
Del 8 - Ett ögonblick.
Del 9 - Min tro.
Del 10 - Det här hade jag på mig idag.
Del 11 - Mina syskon.
Del 12 - I min handväska.
Del 13 - Den här veckan.
Del 14 - Vad hade jag på mig idag.
Del 15 - Mina drömmar.
Del 16 - Min första kyss.
Del 17 - Mitt favoritminne.
Del 18 - Min favoritfödelsedag.
Del 19 - Detta ångrar jag.
Del 20 - Den här månaden.
Del 21 - Ett annat ögonblick.
Del 22 - Det här upprör mig.
Del 23 - Det här får mig att må bra.
Del 24 - Det här får mig att gråta.
Del 25 - En första.
Del 26 - Mina rädslor.
Del 27 - Min favoritplats.
Del 28 - Det här saknar jag.
Del 29 - Mina ambitioner.
Del 30 - Ett sista ögonblick.


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0