busy day ahead

imorgon kommer det bli en lång dag med massor att göra, fullspäckat är bara förnamnet och en grov underdrift.

- lämna bil på service
- läkarbesök
- hantverkare kommer hem och ska fixa lite hos mig
- laga middag och äta den
- handla mat
- hämta saker hemma hos paul
- köpa strumpor till paul

som sagt, busy day...

och just nu är min största längtan en varm och skön dusch. skulle verkligen vilja tvätta mitt hår, känner att jag behöver det. hade varit helt underbart. menmen, får väl göra det så fort jag kommer hem.
även kudden där hemma kallar på mig, jag hör det ända hit fast det är flera mils avstånd.

ska bli helt underbart sen när jag slutar klockan sex, för sen har jag en hel helg med ledighet framför mig!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0