Förkylning och halsont...

Blääääää.

När jag vaknade i förmiddags efter jobb var det precis som att halsen växt ihop med sig själv och smärta strömmade igenom hela strupen när jag försökte svälja.
Och då ska vi inte ens snacka om näsan som var helt igentäppt av snor och gojs, och huvudet som dunkade värre än den grövsta technolåten.

Usch. Jag drog täcket över huvudet två timmar extra. Sen beslutade jag att Aqua yoga sen på kvällen inte var en bra idé.
Istället blev det att besöka mataffären och inhandla lite grejer till veckans matsedel.

Rebecka var även på besök nu ikväll. Vi såg två underbara feel good-filmer och jag låg och tyckte synd om mig själv under en filt precis hela tiden.
Megamys med en riktigt god vän känns som bra medicin! :)

Nu ska jag krypa ner bredvid mitt hjärta och sova läääääääänge och hålla både tummar och tår att kroppen återhämtat sig själv och mår bättre imorgon när jag vaknar. :)

Natti natti



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0