förberedelserna har börjat

ja herregud. det börjar verkligen närma sig nu. jag kan knappt fatta det. har nog inte förstått det riktigt, kommer säkert crasha totalt på plats när jag fattar att det faktiskt är verklighet. 
 
imorgon blir en jäkla förberedelse-turné i form av inhandling av mat samt storstädning och packning. sängkläder måste tvättas och bytas. ja, allt ska bli kliniskt rent. tänkte även att jag skulle grovrengöra kylen dagen till ära. och ovanpå detta ska det hinnas med lite andra butiker också för att köpa lite attiraljer till uteplatsen, som jag och min sambo planerade tillsammans i eftermiddags. mest så jag har något att göra sen om dagarna nu när det är så himla fint väder ute! :) 
 
dessa shakesen tar verkligen kål på mig. har haft ständig magknip nu i tre dagar ungefär och det vill bannemej inte släppa. och det går inte att beskriva smärtan heller, den går att leva med så jag håller liksom inte på och dör eller nåt, men det gör så ont och den finns liksom där hela tiden. 
 
nej nu ska vi va positiva. detta kommer bli skitbra! <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0