27 april 2007

sjukt, ska kanske döma pojkallsvenskan. verkligen roligt ska det bli. pratade med min domarchef innan idag, dem tror verkligen på mig. :)

idag har varit en ganska lugn dag. har försökt få ordning på det här med bloggandet, skrivit lite dikter osv. sen har jag varit nere i byn och handlat glass med becci. så jävla skoj.

har blivit värsta in love i en låt också. haha. tack vare dig, poul! men fan va ball den är. Frida - Dunka mig gul och blå. jag, mattias och aki lyssnade på den massa igår. haha. se idag lyssnade jag och becci. haha det går fan inte att bli trött på den. vi bestämde att det nog blir tivoli på valborg också. förfest med grillning osv hemma hos mig. än så länge är det jag, becci och fröken gjutaregatan. men det är underbart, bara det! :)

ska snart packa min domarväska och äta lite middag. ska ju iväg till borgeby och döma idag med Roland Larsson och Nicklas Melin. ska bli riktigt skoj att döma tillsammans med Nicklas faktiskt. han har kommit som en räddare i nöden, nu är jag inte längre yngst i domarklubben. :)

anders har skickat en låt till mig som han sjunger med sitt band. fatta hur duktig han är. ville bara säga det! :)

born to be wild...

<3



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0