matchrapport: Dösjöbro IF - HF Olympia 28/4

jag skulle gå som assisterande tillsammans med domarchefen Kurt Hultqvist och hjälpa Cane Kadrioskij. var lite smått nervös innan matchen, kurt har nämligen aldrig sett mig döma. och det skulle bli riktigt roligt att visa vad jag kan för honom. han får ju en större bild av mig som domare och sådär, kan ju få bättre matcher osv om jag visar upp mig riktigt bra.

denna matchen gick också mycket bra. i halvlek sa kurt att där inte var nånting att säga, att jag gjorde allt helt korrekt. där var även tre gamla gubbar som stod bakom mig hela matchen, som sade att jag var riktigt duktig. det känns så jävla bra, man blir så grymt glad när man får så bra kritik. :)

Sandra Nilsson 133410


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0