matchrapport: FC Bukten - Borlunda IF 27/4

jag, nicklas melin och roland larsson skulle alltså ta oss an denna match tillsammans. riktigt trevligt skulle det bli. det var nicklas första match som assisterande, mycket intressant. jag har ju gått på linjen mycket, så jag fick alltså ta hand om lagledarsidan. det brukar vara ganska jobbigt att gå där, mycket tjafs osv.

för min del gick det riktigt bra faktiskt. roland var mycket nöjd med mig. och jag känner verkligen att för varje match jag dömer så går jag framåt i utvecklingen. dem senaste matcherna jag dömt har det varit rejäla kliv dessutom. riktigt nöjd är jag.

i halvlek fick jag tips om att jag skulle vara med lite längre ner mot hörnflaggan osv, och man kan väl säga att jag rättade till det riktigt bra. fick mycket bra kritik från bägge lagen efter match och jag kunde sväva på moln när jag kom hem och skulle berätta allt för pappa. :)

Sandra Nilsson 133410



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0