mats-invaderad mobil

nu är det minsann inte bara daniel som invaderar min mobil med snuskigt skit, nu har även min kära kollega mats på SecAss börjat. haha. men det är minsann roligt. här kommer lite snabbisar som jag sedan kan radera för att hålla minnet ledigt för mer!  ;)
 
Calle 12 år frågar pappa varför kondomer säljs i 3-pack, 6-pack och 12-pack. Pappan svarar då:
- Jo min son, 3-pack är för högstadiekillar. En fredag, en lördag och en söndag. 6-pack är för gymnasiekillar. Två fredag, två lördag och två söndag. 12-pack är för oss gifta. Januari, Februari, Mars osv.

En tant på ålderdomshemmet åker fram och tillbaks i korridoren med sin rullstol och leker bil. En gubbe stoppar henne först för fortkärning, sen för vårdslös körning. Till slut kommer han ut från sitt rum naken och med ett präktigt stånd. Då utbrister tanten:
- Oh nej, inte alkotesten igen!

Mannen till frun: "Kan jag få spruta dig i örat?"
"Nej, då blir jag ju döv!"
"Ingen risk, jag har sprutat dej i munnen i fem år och inte fan håller du käft för det!"


ja det var bara lite smakprov, det har kommit massa mms också, men dem kan man ju inte lägga upp såhär. men antagligen kommer det att komma mera. :)


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0