matchrapport: häljarps if - ekets goif 2/6

matchen var ganska tråkig, det hände inte så mycket. eket var klart bästa laget enligt min åsikt.
som alltid när man dömer häljarps damer var det otroligt mycket gnäll och kränkningar, motståndarlaget var chockade över hur mycket de fick stå ut med.
vid varje domslut, oavsett om det var rätt eller fel, kom det radängor och klagomål. jag tycker såhär, att om man inte klarar av motgångar ska man heller inte får vara med om några medgångar. det var faktiskt riktigt hemskt hur de betedde sig.

efter matchen pratade jag med häljarps tränare och han höll med mig till 100% och tyckte att det var en bra idé att rapportera saken. han var fullt medveten om situationen och stöttade mig.
jag dömde ganska rättvist, även om jag missade en del (det gör man ju alltid) så var det i det stora hela en bra match av mig.

rapporten skall skickas till skåneboll idag och jag hoppas att dem tar till sig allt jag skriver och åker ut och tittar på häljarps damer och försöker förstå alla domarnas situation och gör något åt det. såhär ska det inte få fortsätta!

matchen slutade 2-2, ganska orättvist. det skulle ha varit bortalagets seger!

Sandra Nilsson 133410


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0