14 maj 2007

denna helgen har varit sjukt underbar.

i fredags var jag först hos becci på dagen. hade trevligt och tittade på TV och film osv. sen var det hem och göra vid sig och städa lite på rummet och baka tårta till studenten. vi har snart gjort alla. tror vi har en eller två kvar. :)
sen skulle jag in till landskrona och döma LSK-Mörarp på kvällen. och efter det var jag, paul, simon och michelle på bio i Lund. vi såg Spiderman 3. den var faktiskt ganska bra, iaf för att va trea. tvåor och treor till filmer brukar annars vara sämre än ettan, men denna var bra. verkligen sevärd!

sen på lördagen hade vi det hur mysigt som helst. vaknade, åt frukost och sen ut och körde inlines ett tag. körde en riktigt lång runda genom hela byn osv. sen fick vi köra till landskrona och hämta hans bil. haha.
efter det var det dags att sticka till jobbet för min del och för honom att köra hem. :(
jobbade med josefin, riktigt trevligt faktiskt. det blev 16-22. ändå sex timmar, men det är gott när man får lönen nästa helg. :) har ju en del hål att stoppa pengarna i om man säger så. hehe.
sen när jag slutade jobba stack jag snabbt hem och gjorde mig iordning och duschade och så. sen stack jag till sötnosen, och vi stack vidare till ekebo och såg joddla med siv ett tag. det lilla vi såg var helt asbra iaf. hehe.

när vi sen vaknade upp på söndagen mådde jag alldeles utmärkt. jag hade hunnit med det mesta på helgen, och det som betyder ngt i mitt liv som jag ännu inte hade hunnit med, det skulle göras nu! var hos paul typ halva dagen, mös och åt frukost osv. sen ville han inte låta mej gå när jag skulle hem. så gullig är han!
kvart i tre var det samling för att spela match hemma mot perstorp. det gick inte så bra för min egen del. var helt slut i hela kroppen efter att ha varit igång och gjort massa saker hela helgen. man behöver nog lite vila för att ha energi över till att spela en fotbollsmatch antar jag. hehe.
vi förlorade med 3-0.

idag, hmm. jag ska på bois med linda och amanda. ska bli skoj. kanske pappa också följer med. vi ska sätta i en ny lampa i min bil också, sen är det ju ombesiktning imorgon. hoppas bara den går igenom, det måste den göra. för vi har fixat allt som inte var korrekt sist. annars är det ngt lurt med det hela. hehe.
sitter i skolan nu och har tydligen inställd lektion. ska snart på till SYV och snacka lite angående hösten. blir väl komvux. men måste ändra kurserna jag sökt och lite sånt.

hela mitt liv är helt sjukt. det har gått så otroligt snabbt. träffade min sötnos på tivoli första gången, sen har det bara rullat på och nu kan vi knappt vara utan varandra. hela tiden när jag inte är med honom så känner jag längtan. och när vi är med varandra pirrar det i magen och jag vill bara känna honom tätt intill hela tiden. det är väl så det känns när man är kär antar jag, och det är jag verkligen. jag trivs så otroligt bra i hans sällskap och jag har inte varit lyckligare än jag är nu på mkt länge. Tycker om dig så mkt, min fina paul! ♥

pusspuss <3



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0