15 maj 2007

idag har jag väl inte gjort så mkt. gick upp ur sängen, klädde på mig lite snabbt, sen körde jag in till stan. det var ombesiktning av bilen som stord närmast på programmet. som tur var gick den igenom, men det är ngt knäppt med ngn broms som ligger till på höger bak. vetifan vad det är. vi ska se till så ronny tittar på det. man kan inte köra runt på det viset, det drar ju hur mkt bensin som helst. det är inte hur billigt som helst att köra bil, snarare tvärtom.

sen har jag fixat lite här hemma, käkat och så. ska snart packa min domarväska. det bär ju av till billeberga för att döma ikväll. ska gå som assisterande när dem möter wormo, sammanfattning av matchen och min domarinsats kommer in här senare, precis som vanligt.

fick reda på idag att jag ska döma i åsljunga på lördag också. skoj som fan. får minsann ringa martina och martin och berätta de, så får dom komma och titta på mig. min underbara paul ska nog också inspektera! :)

oh blir snart galen. måste få träffa min älsk snart.
saknaden är enorm!
tycker om min paul mest! ♥

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0