matchrapport: Ekets Goif - Harlyckans FF 1/5

det var en väldigt lugn match. alla vet ju hur tjejer är. ;)
lite gnäll var det dock. men jag kände i början att jag inte riktigt kom in i matchen som jag borde. det har gått så jävla bra dem andra matcherna denna helgen, så det var väl bara normalt att det inte skulle gå jättebra. haha.
man ska ju egentligen inte döma mer än 2 matcher på en helg.

det var lite sådär med placeringen i nästan alla situationerna, sen var det lite felaktiga domslut osv. men det var inget matchavgörande som tur var.

men det är iaf sista gången jag ska vara ute såhäääär länge och festa och sen döma dagen efter. jag kom ändå hem halv sex i morse, sen tog det en stund innan jag somnade, sen upp tio och sticka och döma. det är fan inte bra alltså. fan va trött jag var. men det var bara att bita ihopa!

till slut vann iaf harlyckan med 1-0.

Sandra Nilsson 133410


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0