Skånskt mästerskap Fotbollsgymnasium

var i landskrona och dömde hela dagen idag, skånskt mästerskap bland alla fotbollsgymnasium. mycket bra fotboll hela dagen faktiskt. men shit va trött man var. har nog aldrig i mitt liv varit så trött och haft så ont i fötterna. det var till och med jobbigare än att åka skidor en hel dag. haha.
matcherna som jag dömde var:

9.00     ProCivitas - Landskrona, lokalt             (killar)
9.30     Hässleholm - Kristianstad                      (tjejer)
10.00   Simrishamn - Kristianstad, Ö                (killar)
10.30   Lund - ProCivitas                                       (killar)
11.00   Trelleborg - Kristianstad, S                     (killar)
11.30   Ystad - Simrishamn                                   (killar)
13.30   Ängelholm - ProCivitas                              (killar)
14.00   Kristianstad, S - Landskrona, reg           (killar)
14.30   Eslöv - Simrishamn                                     (killar)
15.00   ProCivitas - Landskrona, reg     SEMI      (killar)
15.30   Landskrona, reg - Helsingborg  FINAL     (killar) 

(med reservation för eventuella fel, ni som läser och ser att jag skrivit fel lag på något ställe, kan gärna kommentera så jag kan ändra det, dömde ju så många matcher idag så det är svårt att komma ihåg allt.)

Till slut vann i alla fall Filbornaskolan från Helsingborg över Landskronas regionala fotbollsgymnasium i  finalen, på straffsparkar.


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0