Sandra Nilsson

surfade runt lite på massa andra bloggar och hittade en fräck lista. tänkte att jag kunde göra den om mig själv. alltid trevlig läsning för alla som är intresserade. speciellt du jennie! ;)
så nu är det bara att läsa och försöka bekanta er med mig!

Namn: Sandra Madeleine Nilsson
Tilltalsnamn: Sandra
Födelsedag: 3 januari
Hemstad: Svalöv, fast det är en håla ;)
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Blond
Längd: 169 cm
Höger/Vänsterhänt: Right baby
Värsta vana: Handlar kläder för mer än vad jag har råd med
Stjärntecken: Stenbock
Sko stlk: 37
Är dina föräldrar skilda: Nepp, they're still lovers...
Skor idag: Strumpesock, har inte varit ute idag
Din svaghet: Ganska kort stubin gentemot min familj
Dina rädslor: Att inte bli respekterad i min omgivning
Mål för det här året: Få ett fast jobb som väktare, börja träna
Mest använda fras på msn: du e för go
Det första du tänker på när du vaknar: neeeeeeeeeeeeeeeeeej
När går du och lägger dig: Typ, när det är dags
Bästa minne: Går det att välja ut bara ETT?!?

Favoriter

Färg: Svart
Mat: Min egen eller pappas
Sport: Soccer
Djur: Häst
Glass: Banan
Godis: Ostbågar
Affär: HM
Sallad: Kyckling-räk sallad
Bokstav: P
Nummer: 11, 9
Tuggummi: Stimorol fusion vanilla mint
Helgdag: Tacka gudarna för fredagen
Årstid: Vår
Tandkrämssmak: Colgate citrus-menthol
Radiostation: The Voice, Svenska favoriter
Parfym: Lacoste & Victoria Beckham
Kroppsdel på motsatta könet: Ögon

Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor:
Polis, men nu först väktare
Hur vill du dö: Antingen hårt så jag inte känner något, eller somna in i min egen säng
Vem av dina vänner är mest lik dig: Jessiipessii
Vem är högljuddast: Sofie
Vem får dig mest att skratta: haha, vem får INTE mig att skratta?
Vem har du känt längst: Becca, vi lärde oss gå tillsammans
Vem är blygast: There's nobody ;)
När grät du senast: Förra lördagen
Vad är den bästa känslan i världen: När den man älskar ringer och förklarar sina känslor
Värsta: Att bli sårad
Vart vill du bo i framtiden: På en liten gård ute på landet någonstans 
Hur länge tror du att du kommer leva:
Jag kommer nog vara med ett par år till iaf

Har du någonsin
Varit kär:
Jea..
Blivit dissad: Yes
Rymt hemifrån: Mhmm, jau. 
Föreställt dig ditt ragg naken:
no comments
Skolkat: Ehm, och det frågar du mig? JAAA!
Sovit utomhus: Räknas tält?
Gråtit i skolan: Antagligen
Spytt i skolan: Nepp
Velat bli modell: Nej, aldrig
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Det har alla
Sett en död människa: Mhmm, tragisk upplevelse
Druckit alkohol: Minst sagt.
Ätit sushi: Nej, och det är inget jag planerar heller.
Varit på scen: Yeah
Snattat: Det gör vi alla någon gång som barn för att testa på spänningen
Varit full: Jaaao
Retats: Jaa, i synnerhet mot min bror
Blivit nerslagen: Ja, en gång. Men det lär nog bli fler.


Du??
Svär:
Inte speciellt ofta
Sjunger bra: Neeeeej, men jag önskar att jag gjorde
Dushar dagligen: Mhmm, någon dag ibland hoppar man väl över
Tycker att du är attraktiv: Sometimes
Kommer överens med dina föräldrar: Jaa, jag är nöjd.
Gillar åska: Det är ganska mysigt faktiskt :)
Spelar något instrument: Nepp, men jag är ganska grym på trummor
Äger en iPod: Nej, har en mp3 med enormt minne istället
Går till kyrkan: Ibland, det är ganska avkopplande
Sover med gosedjur: Ja ett, men han ligger för det mesta på golvet bredvid
För dagbok: Räknas bloggen?
Dansar i regn: Absolut inte
Sjunger i duschen: Ibland...


This or that:
Pepsi/Cola:
Coca Cola
McDonalds/burger king: Mcdonalds
Singel/gruppdate: Singel.
Choklad/vanilj: Vanilj
Jordgubbar/blåbär: Jordgubb *mums*
Kött/veg: Kött
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Nike
Kinamat/mexikanskt: Kina
Kakor/paj: Kakor
MTV/VH1: MTV

Kan du:
Gå ner i splitt:
Är det en kuggfråga?
Blåsa en bubbla: Au
Rulla din tunga i en cirkel: Måste man kunna de?
Ha dina ögon i kors: Aa
Nudda näsan med tungan: Meningslöst.
Dansa: I dimman kan vi alla det
Äta vad du vill utan att oroa dig: Eeeeeh, nää! tyvärr...

Vem var den senaste personen:
Du nuddade:
Sarah
Du pratade i tfn med: Mamma
Msnade med: Victor
Du kramade: Sarah
Du skällde på: Minne guldfisk ;) 
Sportade med:
Mina klasskamrater

Senast du:
Skrattade:
Yesterday, med Sarah
Grät: Förra lördagen
Filmen du såg: Beck - Det tysta skriket, KASS!
Tuggade tuggumi: Igårkväll på vägen hem i bilen
Drog ett skämt: Igår via sms för daniel och yonna
Sång du sjöng: Im tired of being sorry

Random:
Vilket land skulle du vilja besöka:
Sydafrika
Hur många kuddar sover du med: Sju. vadå kramsjuk?
Dricker du mjölk: Jau, livets dryck!
Person du hatar mest: HATE, its too strong
Mest använda fras: De e najs!
Var tror du vi hamnar när vi dör: Ett nytt land, ett nytt liv, samma människor
Hur många signaler innan du svarar: 3-4 kanske
Vad borde man uppfinna: Tidsmaskin
Är du ett hälsofreak: Definitivt inte, men jag önskar att jag var närmre än vad jag är iaf.
Vad är det värsta vädret: Slask, ösregn när det ligger snö på marken
Lekte du med barbie som liten: Hade över 100 stycken och ett hus som var större än mig själv.
Hur många betyg har du ig i: Ett par...



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0