16 april 2008

de senaste dagarna har varit helt sjuka. min underbara pp har varit här nere och vi har haft så sjukt kul och så jävla mysigt. var och shoppade på center syd och åt mcdonalds och har sett massa film och shoppat på ÖB och netto, och sen har vi varit på banken och kaxat med en jävla invandrare där som inte ville parkera sin fina volvo för nära min, men HALLÅ!!! det är för fan bara en volvo. haha. fatta va jävla förbannade vi var.

sjukt, när vi var på center syd så köpte vi varsin precis likadan klänning, eller ja, vad man nu ska kalla det. det var verkligen det fulaste vi kunde hitta i affären och vi skulle tvunget pröva det bara på skoj, men sen var dem så jävla sköna så vi köpte fan varsin mest på skoj. haha. vet inte ens om jag kommer använda den, men det är nästan bud på att ha den på släktkalaset på fredag. alla kommer typ få spader och undra va fan det är jag har på mig, men strunt i de.

blev stoppad i värsta poliskontrollen idag. körde i typ 100 på 90väg så blev asnervös att det var därför som dem vinkade in mig, för att jag körde för fort. men det var det inte som tur var, dem mätte inte ens. det var bara att blåsa och kolla körkortet och registreringen på bilen osv. men fan va pinsamt det var, när jag tog min väska i passagerarsätet för att plocka upp plånboken och mitt körkort så bara var plånboken borta. fick värsta paniken. visste inte vad jag skulle ta mig till, det är fan böter på att inte ha körkortet med sig när man är ute och kör. :S
så jag fick typ köra tillbaka till skolan och leta upp plånboken, ringde efter sanna så hon fick kolla om den var i klassrummet men det var den inte, och det gjorde ju inte paniken lugnare direkt. jag letade överallt när jag kom dit men den var ingenstans, men sen så fick jag fatt i en städerska som öppnade expeditionen och där låg den, det var någon otroligt snäll och underbar människa som hade lämnat in den där. fan va lycklig jag blev. :) trodde jag hade förlorat den för alltid, det var ändå landskrona liksom. och där kan man aldrig räkna med att få tillbaka saker som försvunnit, det är värsta kriminella staden fan. usch, vilka fördomar jag har. haha.

men nu har min pp åkt hem och jag vet inte vad jag ska ta mig till. imorgon åker hon tillbaka till borås och jag sitter här typ ensam och längtar ihjäl mig tills vi ses nästa gång. vi bestämde iaf att det inte ska dröja så himla länge den här gången. och det ska jag fan se till så att det inte gör. hon är min bästa vän, även om vi inte ses så himla ofta så känner jag mig så jävla trygg när jag är med henne. vet att jag kan berätta allt och att jag kan lita på henne till hundra procent, och att hon alltid kommer stå bakom mig oavsett om jag gör otroligt fel i en del situationer. och såna vänner växer minsann inte på träd. vi har alltid så jävla roligt också. det är helt sjukt. marie, jag älskar dig. du är den bästa. du är den finaste människan jag träffat, nånsin...

nu måste jag ringa hallonet. (jag snodde ditt ord, marie. ooopps)

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0