14 augusti 2008

då sitter man här igen, och vet att man varit så fruktansvärt inaktiv här de senaste veckorna... IGEN!!! man får väl ta det så gott man kan tycker jag. har jobbat som ett svin för securitas nu den senaste tiden, massa nätter på rad och ingenting ledig, är helt slut i kroppen nu. men jag har fyra nätter på rad kvar nu, sen är det semester en vecka och det ska bli riktigt jävla skönt.

förra veckan var jag och såg pettson och findus med jennie, linda, amanda, alicia, ludvig och isabelle. riktigt trevligt. den var fan rolig. jag och jennie satt och asgarvade, tyckte fan den var roligare än vad ungarna tyckte. lite pinsamt men vafan. deras skämt var så fruktansvärt torra och dåliga så dom blev bra. haha. det var sån teater i hembugdsparken här i ängelholm.

har bokat hotell och sånt till nästa vecka när jag och paul ska till göteborg också. är supernöjd, vi kommer ha det sååå mysigt. ska gå på stan och åka på ikea också. ska handla soffbordet där, för det fanns ju inte på ikea i helsingborg. så vi vår väl ta det i göteborg när vi ändå är där. för vi har verkligen bestämt oss för det soffbordet nu och vill INTE ändra oss. har fan räknat med det. sen ska paul bjuda mig på restaurang också. :)

har inhandlat alla "The Sims"-spel också så nu ska jag börja spela. håller på att ladda hem alla saker för fullt också. paul har lovat mig att jag ska få spela på hans dator tills jag har hittat någon ordentlig till mig själv, för min är ju helt kass. :(

men nu ska jag fortsätta spela. älskar er.

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0