22 december 2008

paketkalender: 1 pkt extrakryddad pulverbearnaisesås

vilken dag. känns som man inte har gjort nånting alls. inte för sig själv i alla fall. gick upp vid åtta och så började jag jobba klockan 9. sen var man där hela dagen, liksom kul. *not*
sen så när jag slutade så körde jag till maxi och köpte inneskor, låter knasigt. men dem har en sån hållare med 5 par mysiga inneskor som man kan ha till sina gäster. verkligen perfekt att hänga upp innanför ytterdörren, perfekt. supersköna är dem också. sen köpte jag även kattmat till gosan. vet ju inte alls hur djuraffären har öppet i mellandagarna så tänkte att det var lika bra att köpa så man har hemma. hon äter ju bara precis den sorten hon får nu. advanced infinity hairball control. knaskatt. haha.

nu sitter jag och jobbar igen. stationärt. och här ska jag sitta heeela natten. sov ett tag på soffan efter jobb, och det var minsann tur, annars hade jag nog inte orkat i natt också. shit vad trött jag är redan. i alla fall tur att jag har min dator och kabelTV och lite godis och redbull. annars vet jag inte hur jag hade klarat det. hade garanterat somnat. hehe. och det får man ju inte.

beställde förresten kläder igår. iiiiiih, det får jag ju inte. ska inte beställa mer på internet, inte bra för ekonomin men kunde fan inte låta bli. hittade värsta fina sakerna. men sen kunde man inte få reda på när paketet skulle komma så blev lite besviken där. men jag får väl vänta och vänta och vänta. LÄNGTAR!!! :)

fick ett roligt besked också idag. pauls mamma ska fira jul med någon bekant i helsingborg, tror jag det var, paul ska i alla fall inte till henne på juldagen så han får följa med mig till min mormor och morfar istället. ingen blev gladare än jag. men såklart, tycker synd om honom som inte kan fira jul med sin mamma. men jag har en liten plan. tänkte faktiskt köpa en julklapp till henne som är från BARA mig. tror hon hade uppskattat det faktiskt. så kan vi ju köra till henne och hälsa på sen när all julstressen har lagt sig lite. kanske kan bjuda henne på mina hembakade lussebullar. :)
ringde morfar och berättade att paul också kommer med och han blev jätteglad. han gillar verkligen paul. det gör alla andra i min släkt/familj också för den delen. är superglad att jag har en sån fin kille som jag har! ska verkligen hålla hårt i honom, såna hittar man minsann inte i varje gathörn.

sitter just nu och tittar på ett program på femman som är helt sjukt. Jeff Dunnham - Spark of Insanity. en komiker/buktalare som håller på med sina dockor, han är verkligen sjuk i huvudet, på ett positivt sätt. hehe. man kan inte mer än dra på smilbanden. får fixa hem filmen där hemma så paul också kan få se det, tror han hade skrattat ihjäl sig. haha. men nu ska jag äta lite vingummi och smälla på en film. :)

usch så trött jag är nu. helt sjukt. fattar egentligen inte hur jag orkar. mina ögon håller på att falla ihop varannan sekund. har redan sett tre filmer, snacka om att jag är trött på att se på film också. vill bara hem och sova nu. massor av timmars sömn. men sen ska vi vara i svalöv hos lars och irene på julmiddag klockan sex. så det blir ändå inte så många timmars sömn som jag skulle önska. saknar faktiskt paul också. hade velat köra hem och krypa ner hos honom och värma mig. GL har varit här och hälsat på ett par gånger också. tur är väl det. men nu ska jag se vidare på filmen jag håller på med nu, tomten är far till alla barnen. (den är fullkomligt sjuk och underbar på samma gång)

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0