28 december 2008

vilken härlig dag. vaknade och började spela lite playstation med paul, han lärde mig sitt nya spel, crazy taxi och det spelet är fan crazy, minst sagt. helt sjukt. men jag kan nog lära mig det och bli grym på det. var i alla fall grymmare än paul det lilla vi spelade. :)

sen åt jag frukost och så, paul har målat klart i hallen. som han drog ut på det där sista, garderobslisterna. suck. men nu är det klart i alla fall och idag ska vi städa här hemma inför nyår. finns inte mycket annan tid att tillgå. sen ikväll kommer tobbe och malin hit och tittar på film, inte säkert att malin följde med men hoppas det. annars får jag väl spela lite playstation när paul och tobbe umgås. vill ju ge dem lite space. hehe. men det är inte mig emot. ;)

nu ska jag fortsätta här i lägenheten, massor att göra. byta sängkläder och skit är det tid för också. mamma skickade förresten innan, hon bakar tårta till min födelsedag. hon skrev att hon var inne på tårta nummer 4, hon är för go min mamma, som hon ställer upp för mig. hade aldrig kunnat ha kalaset här i lägenheten, vi hade inte fått plats. i love her.
nu när man inte bor hemma längre, så lär man sig att uppskatta sina föräldrar på ett helt annat sätt. är så glad att jag har dem. dem har verkligen ställt upp och alltid funnits där. alltid. och dem gör det fortfarande såklart.

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0