29 december 2008

då har man varit på ikea, IGEN!!! andra gången bara under mellandagarna. köpten en TV-bänk till vårt lilla rum, även kallat datarummet. skitfin. kollade på den när vi var där häromdagen, och så tyckte paul att den verkade lite låg, att man skulle behöva kolla neråt på TVn men sen när vi mätte här hemma så var den till och med lite högre än den vi har i vardagsrummet så det blir perfekt. han ligger här på golvet och håller på att mecka ihop den nu!

köpte även champagneglas, skitbilligt, 6 kronor för 6 stycken. så vi köpte 12 st till oss själva och så köpte vi även 12 st till en framtida födelsedagspresent. till vem tänker jag inte skriva här för då kommer den personen att veta det. hehe. sen när vi kom tillbaka till ängelholm så var vi inne på onoff en sväng och då köpte paul en skrivare till mig i födelsedagspresent. :) och så tankade vi min bil full, bara 359 kronor, helt sjukt. i somras kostade det över 500 kr att fulltanka den. sjukt att det kan skilja så mycket. men det är bara bra.

nu när vi fått ordning här i datarummet ska jag laga en liten lätt lunch innan vi ska ner till friskis&svettis för ett spinningpass. ska bli så sjukt skönt. och sen får vi laga en ordentlig middag efteråt. blir honungsmarinerad kycklingfilé med klyftpotatis och tomat-bearnaisesås och så lite sallad till det såklart. MUMS!!!

sen ikväll ska jag jobba. suck. menmen. nu får jag hjälpa paul.

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0