2 juli 2008

då får man väl fortsätta att vara duktig på bloggandet då, annars blir det bara massa sura miner från flera håll. till och med paul läste igår, men det var mest för att det handlade om honom så han kunde förstå vad det var han behövde ändra på och hur jag känner osv. vi pratade ut igår, och allt är väl okej nu. det blir inte bra över en natt men vi har pratat igenom det och det verkar som om det går åt rätt håll igen.
idag jobbar han med min pappa ute på ishallen, dem jobbar över. sen ska vi äta mat från renatos så vi inte stökar till i vårt kliniskt rena kök. paul var ju duktig och städade hela lägenheten grundligt igår, förutom vardagsrummet där vi håller på att göra renovera då såklart. :)

har pratat lite löst med TD, en av cheferna på Securitas. och jag ska nog få börja jobba lite i landskrona och helsingborg också. faktiskt riktigt skoj. kan vara bra nu till hösten också när man behöver mer timmar, vet ju inte alls hur det kommer att bli här i ängelholm, det är det förresten ingen som vet, knappt chefen själv. men vi får väl se. det ultimata hade ju ändå varit att jag fick en tjänst här, men det ser ut som om det är ganska långt borta. får väl nöja mej med behovsanställning ett tag först så får vi se sen.

idag ska jag bara slappa och ta det lugnt. måste komma i säng i tid ikväll också för jag ska jobba dagtid för andreas imorgon. ska faktiskt bli lite roligt att jobba dagtid, man träffar mer människor och erfarenheten av att köra på larm kan utökas radikalt. tycker faktiskt det är riktigt skoj. ska antagligen köra lite citybevakning i landskrona också nästa vecka, verkade så på TD i alla fall och det kan bli riktigt skoj för där känner man ändå riktigt mycket folk så kanske man träffar på någon man känner som man kan snacka med och så! :)

men nu ska jag se färdigt roomservice och sen skura spisen och duscha och så så det i bästa fall kan vara klart när paul kommer hem.

pusspuss <3


Anonym

saknar dig!

2008-07-02 @ 17:08:00

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0