30 juli 2008

så var det med den ledigheten, nej jag ska i alla fall göra något annorlunda imorgon. tror det kan bli skoj, eller ja, omväxlande i alla fall. TD ringde mig innan och jag ska jobba på väla imorgon. trevligt. men det lär nog bli lite långtråkigt tyvärr. sånt man får ta, behöver pengarna.

igårkväll var mamma och pappa här. supermysigt. vi var ute och gick i hembygdsparken, åt tacos och glass och såg på allsång på skansen och hade allmänt trevligt. riktigt mys var det. paul var inte hemma, han var i åsljunga och fixade med bilen och träffade korven och lite så. mys att vara ensam med mamma och pappa. tänk om det kunde vara så alltid. :)

jag och paul började prata om att bo på hotell eller något när vi är i göteborg, men jag vet inte. vill bo hos pp, men hmm då kan man ju inte mysa på samma sätt som när man är ensamma. ;) vi funderar som fan, får se. man måste ju boka och skit, det kanske inte ens finns några platser. men får väl prata med pp om hon pratat med mattias osv. vi får väl se hur det blir. jag kan ju leka med pp hela dagen och kvällen och ändå vara ensam med paul på ett hotell på natten ju. underbart hade det varit. då får man verkligen allt man åker dit för. men vi får se. saknar min pp så in i dödens!

idag ska jag och paul nog till stranden när han kommer hem från jobbet. mitt öga har blivit mycket bättre, dock inte helt bra, långt ifrån men det märks i alla fall att det är på bättringsvägen. och det är skönt.
nästa vecka ska ju alla barnen och linda och jennie och hela familjen semestra i vejbystrand, och det är typ här. hoppas fan att de kommer och hälsar på mig då, det bara måste dem. dem måste ju se hur jag bor, det är ju bara amanda som har gjort det nu. ska bli mys att träffa dem, saknar dem faktiskt. det blir ju inte så ofta nu. tråkigt nog. :(

nej nu ska jag se våra bästa år och sen färdigt filmen som jag har börjat på. sen blir det väl att göra vid sig för stranden och laga middag och så. den måste ju vara klar när paul kommer hem.

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0