5 juli 2008

jobbade ensam i natt, var ju en vecka sen jag gjorde det sist. robert har ju åkt med mig nu sex pass på rad, har varit lite bortskämd med sällskap på nätterna så det kändes allt lite ensamt i natt, men konstigt nog så var jag inte så trött, gäspade kanske två-tre ggr på hela natten och jag var på sjukt gott humör. fattar inte det. men jag gillade faktiskt att jobba igår, trivdes riktigt bra med arbetet. och det är ju inte alltid man har en sån känsla. jag körde några kunder för david, fattar inte hur jag hann med allt faktiskt, men jag var färdig med mitt eget riktigt tidigt. ibland går det bara riktigt bra, utan någon förklaring.

idag har jag varit och köpt födelsedagspresenter till mamma och pappa från mig och paul, mamma fyller ju på tisdag och pappa nästa söndag. blev faktiskt riktigt nöjd med det jag köpte, men kan nog inte skriva vad här. man vet ju aldrig hur pass bra päronen kan internet nuförtiden. mamma sa hon hade skaffat msn, man vet ju aldrig om hon rentav skulle försöka leta upp ens blogg och läsa lite, då är det nog inte speciellt smart att skriva vad hon ska få i present här. vill inte ta några risker. men det är en satans bra sak i alla fall. :)

sitter och tittar på allsång på skansen nu, var längesen jag såg det sista. magnus uggla sjunger just nu, han är faktiskt apbra. fattar inte hur man kan komma på så bra texter som han har gjort, sjukt bra. dem betyder ju verkligen något, samtidigt som de är roliga och får en att tänka efter. man känner liksom igen sig. jag har faktiskt varit på allsång på skansen på riktigt, det är en viss känsla att vara på plats faktiskt. vill definitivt dit igen kan jag säga.

har käkat potatis med torsk och sånt idag, riktigt gott var det. längesen jag käkade fisk, paul äter ju inte det så jag fick ta kotletterna som var över sen igår och värma till honom. han får fan skylla sig själv.
nu ska jag bara sitta här och ta det lugnt, börjar ju jobba halv sju, får väl se om det blir riktigt trevligt inatt igen.

pusspuss <3



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0