20 november 2008

idag fick jag beskedet som jag har väntat på från länsstyrelsen, sjukt snabbt har det gått. riktigt konstigt att paul inte har fått besked på det han gjorde. det var ändå i augusti 2007. menmen, jag hade tur i alla fall. får tillbaka körkortet igen den 6 december. riktigt härligt, inte några förhöjda böter, ingenting. ingen trodde att det skulle gå, men det gjorde det. antar att det är min lucky day idag! :) det är ju bara 2 veckor kvar, och det går fort..

imorgon har jag mitt sista dömningspass i svalövscupen för i år. riktigt skoj ska det bli, roligaste åldersgruppen ju, juniorerna. min bror ska spela. många man känner, pappa sitter i sekretatiatet som funktionär, paul kommer och tittar, mamma kommer och tittar och vi är en heeeet domartrio. jag, sandra falkensten och sandra tuvesson! vilket gäng. snacka om TEAM SANDRA! vi tre har dock aldrig dömt ihop men det ska nog gå bra, gäller bara att sätta ribban direkt i första matcherna. vi får inte tolerera nånting. det lär nog bli ganska tufft att vara tre tjejer som dömer herrjuniorerna, menmen, det ska nog gå bra. jag tror verkligen det. (och hoppas...)

idag har jag faktiskt inte gjort särskilt mycket. har sett massor av OC, sen så ringde pappa och sa att han skulle köra till ica maxi här i stan och köpa coca cola, dem hade sånt extrapris, 10st 2liters för 99kr. så frågade pappa om jag ville med så köpte jag också 10st till oss. kan man behöva nu i juletider och nyår osv. mysigt att vara ensam med pappa och göra något också, det är ju inte alltför ofta. även om det inte var så länge och vi bara gick snabbt in i maxi och köpte det, så var det ändå mysigt. saknar dem där stunderna riktigt mycket faktiskt. men jag får väl bjuda båda mina föräldrar på bio eller nåt nån gång, var för sig är alltid mysigast, annars heeeela familjen är också sjukt mysigt. får hitta på något.
kommer kännas dödskonstigt nu i jul och så också, man är ju så van vid allt med familjen och så, och så plötsligt ska man fira sin egen jul liksom. även om man ska träffa dem så är man ju ensam på julaftonsmorgon och på juldagen och så, dem där stunderna som man brukade mysa i soffan med mamma, pappa och simon. då har man paul, inte för att det är fel men det kommer kännas så sjukt konstigt. men vi får skapa våra egna mysiga stunder, bara jag och han! <3

sen har vi bestämt oss för hur vi ska göra på nyårsafton också. vi ska nog bjuda hem några vänner här och äta god mat och så. sjukt mysigt det också. vet dock inte vem vi ska bjuda eller hur många eller så, det är fortfarande under planering, men har skrivit inbjudan och så. givetvis har jag skickat den till marie, men mest för att hon bor i göteborg och så. och det är liksom givet att hon ska komma. det var faktiskt hennes och mattias idé från början. :)
menmen, nu ska jag kolla lite i min mp3 vad som behöver uppdateras, ska åka tåg imorgon så tänkte ta den med mig. men har inte lagt in några nya låtar på den på hur länge som helst. känns som det behövs.

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0