21 november 2008

hmm. man kan kanske säga att det fortfarande är den 20e, har inte gått och lagt mig. sitter uppe och lägger in låtar på min mp3. riktigt många får där plats. skitkul är det. men gud så längesen det var jag uppdaterade den. sitter just nu och väntar på att några torrents ska bli klara så jag kan lägga in dem, så tänkte jag att jag skriver lite här så länge.

är så grymt taggad tills imorgon. sjukt. har nog inte varit det inför en dömning på riktigt jäkla länge. kul ska det bli.

paul har redan gått och lagt sig. söt är han där han ligger och snusar. jag vet ingen annan i heeeela världen som är sötare när den sover. (kanske gosan, men hon räknas inte i detta sammanhanget, hon är ju alltid sötast) men paul är outstanding, when it comes to humans. kom att tänka på, att jag har dem mest underbara varelserna omkring mig här där jag bor. sjukt att man kan trivas så oerhört bra tillsammans med två varelser som jag gör med gosan och paul. älskar dem så grymt mycket!

och just som jag sitter här och håller på och kollar runt bland låtar så hittar jag en sjukt fin låt som jag fick av en kille en gång för många år sen. han skickade den till mig för att förklara hur han kände för mig. och nu när jag satt här och lyssnade på den, så insåg jag att det är precis så jag känner för paul nu. tänkte skriva texten här, dock ändrar jag lite på vissa ord, för orginalet handlar om en kille som kär i en tjej, och det är ju inte en tjej jag är kär i. menmen, här kommer den i alla fall.

santi - min prinsessa

med ögon vackra som stjärnor
förstår jag inte riktigt vad du gör här med mig
med ett leende, vackrare än någon annans får du mig att känna att jag har en chans
med gråten i min hals bjuder jag upp till dans
vackrare pojke finns inte nånstans
du förstår nog inte hur vacker du är
som den vackraste diamant, i mina ögon är det sant
känslan du får mig att känna, kan jag inte beskriva
du får mig verkligen att le
jag kommer alltid finnas här för dig
även när det är grått och kallt
min kära för dig gör jag allt
andra killar står jag över, för du är det enda jag behöver
min stjärna, min prins, min ögonsten
när jag tänker på dig så känns det i magen och darrar i mina ben

there for me, everytime I fade away, will you be there for me?
thinking of you every day, are you my destiny?

kan du inte bara förstå, att jag bara vill att det ska vara vi två
alla andra killar kan gå
ingen kan krossa vår kärlek
den kommer alltid bestå
vi har känt varandra nu i snart tre år
du är min bäste vän, min pojkvän, och killen jag vill leva mitt liv med sen
det vet jag, jag är säker på min sak
tänker bara på framtiden, tittar aldrig bak
detta är bara början på berättelsen, på en vacker saga
aldrig mer ska jag klaga
även fast vi inte är på samma plats
så är vi alltid under samma himmel och stjärnor
jag älskar dig, över allt annat
kommer aldrig lämna dig om det är det du tror
du är mitt liv, du är mitt allt
tillsammans kan vi gå igenom vad som helst, det är sant

there for me, everytime I fade away, will you be there for me?
thinking of you everyday, are you my destiny?

visst var den fin? killen som jag fick den av var en gammal tonårsflamma. men man kan väl säga att flamman blossat upp ett par gånger även efter det. hehe. men det är absolut inget jag ska gå in djupare på här. haha.

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0